Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#3906) - maandag 11 januari 2016

Ann krijgt een telefoontje. Lowie is kwaad op Olivia en ook Peter is woedend. Peggy wil een toenadering doen tot Femke. Rosa kan haar hart luchten bij Jenny. Judith moet nog bekomen van het etentje. Eddy heeft een idee.

Aflevering 97 (#3907) - dinsdag 12 januari 2016

Rosa botst op Luc. Lowie duwt Olivia van zich af. Paulien heeft geen zin om te gaan werken. Tom heeft mogelijk een idee en deelt dat met Ann. Peggy zou graag de klok terugdraaien.

Aflevering 98 (#3908) - woensdag 13 januari 2016

Paulien heeft het moeilijk, maar ze kan rekenen op de steun van haar mama. Femke gebruikt Renzo als tussenpersoon om alle zaken te regelen met de Zus en Zo. Frank beseft dat hij verkeerd was. Bob komt verrassend uit de hoek.

Aflevering 99 (#3909) - donderdag 14 januari 2016

Peggy en Renzo proberen de draad weer op te pikken. Yvette en Nancy steunen Sam. Tom en Judith hebben enkele dingen te bespreken met Ann en Mayra. Olivia kan rekenen op de steun van haar vrienden.

Aflevering 100 (#3910) - vrijdag 15 januari 2016

Luc spelt Lowie de les. Waldek wordt onwel. Lowie doet zijn best om het terug goed te maken met Olivia. Peggy ziet het leven opnieuw wat rooskleuriger in. Het plan van Tom slaat als een boemerang terug in zijn gezicht.