Wikia

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#3911) - maandag 18 januari 2016

Lowie heeft wilde plannen. Renzo heeft enkele vragen voor Peggy. Paulien ontvangt een belangrijke brief. De volgende workshop bezorgt Julia wat stress, die ze tegen de verkeerde persoon afreageert. Ann wil Charité helpen.

Aflevering 102 (#3912) - dinsdag 19 januari 2016

Luc krijgt opnieuw bezoek van Rosa. Peter doet een belofte aan Tom, die echter zelf met zijn gedachten ver weg zit. Femke is een belangrijk detail vergeten en zoekt Frank op. Simonne doet haar best om Sam te helpen.

Aflevering 103 (#3913) - woensdag 20 januari 2016

Renzo is de perfecte gastheer tijdens de workshop. Ann heeft wat informatie voor Charité. Tim moet met Hannah naar de dokter. Jana stelt Olivia gerust. Marianne gaat langs bij Peter. Hélène wil Judith spreken.

Aflevering 104 (#3914) - donderdag 21 januari 2016

Femke denkt dat ze alles onder controle heeft tijdens de workshop. Toon doet een mededeling. Paulien staat op haar strepen. Marianne stelt Ann voor voldongen feiten. Renzo spreekt Peggy moed in.

Aflevering 105 (#3915) - vrijdag 22 januari 2016

De evaluaties van de workshop komen binnen. Peter doet een onverwachte zet en verrast zo iedereen, ook Tom. Renzo gelooft zijn oren niet wanneer hij van Peggy het nieuws verneemt. Tussen Eddy en Frank laaien de gemoederen hoog op.