Wikia

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#3916) - maandag 25 januari 2016

Frank en Eddy beseffen allebei dat hun ruzie grote gevolgen kan hebben. Femke en Peter krijgen goed nieuws. Stan wil graag Hélène bezoeken. Ann is niet van plan om zich te laten doen. Julia krijgt een berisping van Femke. Peggy spreekt Renzo aan over zijn gedrag.

Aflevering 107 (#3917) - dinsdag 26 januari 2016

Femke heeft niet zo'n goed nieuws voor Julia. Judith geeft Ann goede raad, maar tegelijk doet ze op die manier aan zelfreflectie. Simonne gaat op ziekenbezoek. Judith en Stan gaan Hélène opzoeken in de gevangenis.

Aflevering 108 (#3918) - woensdag 27 januari 2016

Jana en Bob helpen Olivia uit de nood. Lowie gaat langs bij Ann. Yvette komt op bezoek bij de Kabouters. Renzo en Peggy plannen een leuke avond met Dylan. Femke is bezorgd. Tussen Wendy en Toon laait de passie hoog op.

Aflevering 109 (#3919) - donderdag 28 januari 2016

Paulien heeft enorm veel zenuwen. Rosa maakt afspraken met Peter. Marianne bezoekt Hélène. Eddy is slechtgezind. Ann zit met twijfels. Stan bezorgt Renée een mooie verrassing. Femke gooit het over een andere boeg met de Withoeveproducten.

Aflevering 110 (#3920) - vrijdag 29 januari 2016

Emma komt naar huis voor een weekend. Paulien krijgt een unieke kans, maar zal ze die kunnen grijpen? Renzo passeert in de Frens. Yvette krijgt onverwacht bezoek. Rosa en Julia maken ruzie. Simonne wordt verrast.