Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#3926) - maandag 8 februari 2016

Peggy houdt de schijn op tegenover Renzo en Rosa. Ann en Mayra zijn nog altijd bezorgd over Charité. Sam en Tim maken allebei plannen voor een verrassingsweekend. Renzo voelt zich goed in zijn vel.

Aflevering 117 (#3927) - dinsdag 9 februari 2016

Mayra krijgt een eigenaardig telefoontje. Peggy denkt na over haar toekomst. Jana en Olivia amuseren zich in de Frens. Niet iedereen is enthousiast over een mogelijke kaartavond.

Aflevering 118 (#3928) - woensdag 10 februari 2016

Peggy geniet van haar dag. Ann en Mayra hebben een voorstel voor Charité. Tim maakt afspraken met Simonne. Wendy wil Toon verrassen. Yvette krijgt goede raad. Jana en Olivia hebben een verrassing voor Renzo.

Aflevering 119 (#3929) - donderdag 11 februari 2016

Yvette maakt zich ongerust. Peter wil met Femke aan de voorbereidingen van hun huwelijk beginnen. De jongeren spelen een spel met een leuke inzet. Ann stelt voor om Mayra te helpen. Toon krijgt een fijne uitnodiging.

Aflevering 120 (#3930) - vrijdag 12 februari 2016

Tom blijft bij zijn standpunt. Mayra kan Charité uit een benarde situatie helpen. Het is kaartavond, maar zijn er wel genoeg spelers? Stan weet niet goed wat hij moet denken van de stemmingswisselingen van Emma.