Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#3931) - maandag 15 februari 2016

De uitslagen van de examens komen binnen. Yvette voelt zich eenzaam en ook Peggy loopt een beetje verloren. Wendy doet een teleurstellende ontdekking. Emma heeft nieuwe vrienden gemaakt in het centrum.

Aflevering 122 (#3932) - dinsdag 16 februari 2016

Nancy geeft Femke iets dat haar nauw aan het hart ligt. Wendy en Toon hebben hun eerste echte ruzie. Er is een speeddate-avond in de Frens. Tom neemt een nieuwe zaak aan en wil deze winnen. Charité krijgt een leuke uitnodiging.

Aflevering 123 (#3933) - woensdag 17 februari 2016

Yvette heeft een brief voor Simonne. Toon vraagt Renzo om hulp. Rosa maakt zich zorgen om haar dochter. Sam neemt Toon apart. Eddy spuwt zijn gal, maar Nancy zit met haar gedachten elders en luistert niet.

Aflevering 124 (#3934) - donderdag 18 februari 2016

Femke moet inspringen voor Julia. Toon geeft het nog niet zo snel op. De zorgen groeien Yvette boven het hoofd. Charité krijgt goed nieuws. Rosa heeft raad voor Renzo. Peter en Eddy hebben het een beetje te bont gemaakt.

Aflevering 125 (#3935) - vrijdag 19 februari 2016

Jana heeft een goed gesprek met haar moeder over Bob. Marianne moet naar het ziekenhuis voor een routinecontrole. Ann en Mayra gaan eten bij Tom en Judith. Waldek zit met twijfels. Peggy voelt zich buitengesloten.