Wikia

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 126 (#3936) - maandag 22 februari 2016

Renzo zoekt Femke op. Tom heeft te doen met Wendy. William moet Marianne iets vertellen. Julia en Simonne steken een tandje bij voor het evenement deze week. Toon stort zijn hart uit bij Sam.

Aflevering 127 (#3937) - dinsdag 23 februari 2016

Tom is nog zwaar onder de indruk van het nieuws dat hij vernomen heeft. Marianne doet haar best om William van haar idee te overtuigen. Simonne wil Waldek iets laten zien. Jana opent haar hart voor Bob.

Aflevering 128 (#3938) - woensdag 24 februari 2016

Eddy zorgt voor problemen bij Wendy. Yvette krijgt eindelijk een beetje goed nieuws. Tom krijgt hulp uit onverwachte hoek. Femke uit haar woede tegen de verkeerde persoon. Judith maakt zich zorgen over Marianne.

Aflevering 129 (#3939) - donderdag 25 februari 2016

Femke heeft Nancy nog iets terug te geven. Sam vindt dat er spanning in de lucht hangt tussen Waldek en Julia. Luc wil Jana zijn excuses aanbieden. Tom luistert naar het verhaal van Charité. Renzo heeft het niet gemakkelijk.

Aflevering 130 (#3940) - vrijdag 26 februari 2016

Waldek aanhoort de goede raad van Sam. Jenny heeft belangrijk nieuws voor Tom. Julia krijgt opnieuw een goede beoordeling. William komt bij Tom met een voorstel. Nancy maakt zich zorgen over Eddy. Jenny zoekt Ann op.