Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#3821) - maandag 14 september 2015

Olivia is nerveus. Julia moet er even tussenuit. Ann krijgt een cadeautje van Mayra. Tom uit zijn frustraties tegenover Peter. Nancy is triest, terwijl Eddy zich net enorm goed voelt. Paulien wil een feestje geven.

Aflevering 12 (#3822) - dinsdag 15 september 2015

Eddy verjaart vandaag, maar niet iedereen heeft eraan gedacht. Hij krijgt wel heel goed nieuws. Hélène komt langs bij Ann. William vertoeft opnieuw in het gezelschap van Rosa. Yvette wordt verrast. Marianne vraagt Tom om een gunst.

Aflevering 13 (#3823) - woensdag 16 september 2015

Lowie neemt teveel hooi op zijn vork. Femke hoort dat Rosa en Peggy proberen om positief mee te werken. Tom twijfelt om zijn plan door te zetten. Lena maakt Jens iets duidelijk. Jana en Lowie krijgen hun resultaten te horen.

Aflevering 14 (#3824) - donderdag 17 september 2015

Nancy heeft iets goed te maken. Judith vreest dat haar gezin te lijden heeft onder de situatie met Marianne. Sam neemt Simonne in vertrouwen. Tim maakt volop plannen en deelt ze met Jens. Peter en Tom zoeken Marianne op.

Aflevering 15 (#3825) - vrijdag 18 september 2015

Paulien voelt dat Lena slecht in haar vel zit. Olivia is enthousiast over haar eerste week les. Simonne en Frank proberen het bij te leggen. Nancy zoekt Marianne op.