Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#3961) - maandag 28 maart 2016

Nancy verrast Peter en Femke met een paasbrunch. Tom moet alles uit de kast halen om Judith te overtuigen van zijn plan. Rosa spreekt Waldek aan. Ann is kwaad op haar broer. Sam probeert Tim zo goed mogelijk te steunen.

Aflevering 152 (#3962) - dinsdag 29 maart 2016

Tom moet zijn gedachten even op een rij zetten. Judith blijft op haar hoede thuis. Frank probeert Waldek te ontlopen. Simonne lucht haar hart bij Rosa en Jenny. Marianne zoekt haar advocaat op. Nancy overhoort een gesprek.

Aflevering 153 (#3963) - woensdag 30 maart 2016

Olivia voelt zich in de steek gelaten door Lowie. Sam komt wat onder druk te staan. Mayra kijkt uit naar een beetje vakantie. Rosa en Frank hebben een goed gesprek. Judith probeert haar frustraties onder controle te houden.

Aflevering 154 (#3964) - donderdag 31 maart 2016

Lowie steekt de handen uit de mouwen. Judith heeft het moeilijk. Yvette zoekt haar dochter op. Nancy heeft groot nieuws voor Marianne. Toon krijgt bezoek van Tim. Simonne is kwaad op Frank. Tom lijkt maar niet in zijn opzet te slagen.

Aflevering 155 (#3965) - vrijdag 1 april 2016

Peter wil Femke steunen, maar lukt het hem nog? Marianne zoekt Tom op. Frank slaat een fijne uitnodiging af. Luc komt langs bij Lowie. Hélène heeft informatie voor Tom. De Kabouters laten een dag zoals vandaag niet zomaar passeren.