Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#3966) - maandag 4 april 2016

Nancy is niet gediend met de houding van Tom. Peter twijfelt. Rosa gaat op zoek naar een appartement. Frank kan Waldek in vertrouwen nemen. De verhuis van Tom en Judith verloopt goed. Lowie krijgt een bericht van een anonieme afzender.

Aflevering 157 (#3967) - dinsdag 5 april 2016

Peter en Femke hakken de knoop door. Rosa en Peggy ontmoeten elkaar. Nancy zoekt troost. Judith maakt zich zorgen over Marianne. Hélène spreekt met Tom over haar bevindingen.

Aflevering 158 (#3968) - woensdag 6 april 2016

Adil is niet blij met het gedrag van Toon. Nancy moet Britney iets belangrijk uitleggen. Bob is zenuwachtig. Tom schrijft een belangrijke brief. Stan heeft problemen met een boekbespreking. Jenny zoekt Marianne op.

Aflevering 159 (#3969) - donderdag 7 april 2016

Peter wil goed voorbereid zijn. Ann en Mayra hebben iets om naar uit te kijken. Julia is er niet met haar hoofd bij. Rosa oefent voor haar examen. Tamara contacteert Toon om af te spreken. Stan krijgt hulp uit onverwachte hoek.

Aflevering 160 (#3970) - vrijdag 8 april 2016

Toon komt voor een verrassing te staan. Stan en Renée beleven een gezellige avond. Ten huize Femke, wordt er een verjaardag gevierd. Peter kan de vragen van Julia niet beantwoorden. Renzo heeft een belangrijke taak te volbrengen. Luc begrijpt de reactie van Frank niet. Tom krijgt bezoek.