Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#3971) - maandag 11 april 2016

Toon krijgt de wind van voren van Adil. Lowie ontvangt opnieuw een bericht van een anonieme afzender. Hélène vindt troost bij Emma. Peggy zoekt Renzo op in de Frens, maar botst op Nancy. Femke bekijkt de mogelijkheden voor een nieuw withoeveproduct.

Aflevering 162 (#3972) - dinsdag 12 april 2016

Femke laat zich niet door de kleinste verandering uit het lood slaan. Peggy en Renzo hebben een goed gesprek. Ann en Mayra zijn aan een nieuw hoofdstuk begonnen. Sam wil met Toon praten. Judith is bang dat Tom enorm veel energie steekt in een verloren zaak.

Aflevering 163 (#3973) - woensdag 13 april 2016

Nancy gaat een avondje op stap, maar dat verloopt helemaal anders dan verwacht. Toon ontvangt een telefoontje met een leuke uitnodiging. Lowie moet Olivia iets laten zien. De Frens krijgt te kampen met een stroompanne.

Aflevering 164 (#3974) - donderdag 14 april 2016

Toon heeft een afspraak in de Frens. Peter geeft Tom een beetje goede raad. Hélène krijgt steun en dat doet haar deugd. Waldek is gelukkig. Rosa probeert Peggy een levensles mee te geven. Olivia wil met Tamara praten.

Aflevering 165 (#3975) - vrijdag 15 april 2016

Femke is enthousiast over haar voorstel, maar zal Peter haar enthousiasme delen? Jenny heeft een verzoek voor Tom. Het zelfvertrouwen van Olivia groeit opnieuw. Luc en Frank hebben een gesprek.