Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#3976) - maandag 18 april 2016

Femke lijkt te herleven en dat doet Peter enorm veel plezier. Toon verbaast Adil. Simonne is zenuwachtig. Judith wil dat Tom actie onderneemt. Lowie krijgt opnieuw een anoniem bericht en dat laat hem niet onberoerd.

Aflevering 167 (#3977) - dinsdag 19 april 2016

Tom volgt de raad van Judith op. Peter en Femke maken grote plannen. Sam is bezorgd over Toon. Simonne voelt zich niet zo goed. Olivia toont absoluut geen medelijden. Emma heeft een idee.

Aflevering 168 (#3978) - woensdag 20 april 2016

Emma heeft afgesproken met vrienden, maar de avond loopt een beetje uit de hand. Waldek doet een vreemde ontdekking. Tom blijft zich vastbijten in een speciale zaak. Olivia en Lowie maken ruzie. Judith krijgt verrassend nieuws.

Aflevering 169 (#3979) - donderdag 21 april 2016

Simonne en Femke fietsen samen naar het werk. Peter voelt zich niet goed in zijn vel. Tamara staat voor een moeilijke keuze. Yvette krijgt goed nieuws. Olivia mag op steun rekenen uit onverwachte hoek.

Aflevering 170 (#3980) - vrijdag 22 april 2016

Sam heeft een grote opdracht in de wacht gesleept voor de Kabouters. Nancy krijgt een leuke uitnodiging. Yvette moet iets bespreken met Simonne. Jenny en Leo verhuizen. Toon trekt naar de Frens.