Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#3981) - maandag 25 april 2016

Femke en Peter lijken zich helemaal te herpakken. De zenuwen steken de kop op bij Nancy. Tim dingt mee naar promotie op het werk. Sam moet haar best doen om sommige kabouters in het gareel te houden. Wendy heeft minder leuk nieuws voor Renzo.

Aflevering 172 (#3982) - dinsdag 26 april 2016

Tom houdt voet bij stuk, tegen beter weten in van iedereen uit zijn omgeving. Luc praat met Lowie over Olivia. Britney heeft iets speciaal gemaakt voor Lucas. Olivia moet pijnlijk nieuws brengen.

Aflevering 173 (#3983) - woensdag 27 april 2016

Bob wil zich excuseren bij Jana. De vadergevoelens van Renzo komen even naar boven wanneer iemand zijn hulp nodig heeft. Adil wil Toon iets uitleggen. Nancy geniet van haar verrassing. Eddy krijgt bezoek.

Aflevering 174 (#3984) - donderdag 28 april 2016

Olivia en Lowie moeten hun problemen uitpraten. Frank kan bij Toon terecht, terwijl Simonne haar gevoelens uit bij Julia. Tom waant zich de winnaar, tot hij het deksel op de neus krijgt. Renzo geeft Peggy goede raad.

Aflevering 175 (#3985) - vrijdag 29 april 2016

Judith maakt zich ongerust over Tom. Waldek ziet Frank steeds dieper in de put zakken. Arne zoekt Olivia op. Tamara doet haar best om Olivia uit te leggen hoe bepaalde zaken in elkaar steken. Opnieuw krijgt Lowie een anoniem bericht.