Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#3986) - maandag 2 mei 2016

Lowie is enorm gekwetst. Simonne plant een familie-etentje. Toon neemt zijn verantwoordelijkheid heel serieus. Peter en Femke hebben een beslissing genomen. Hélène voelt zich schuldig. Peggy zoekt Renzo op.

Aflevering 177 (#3987) - dinsdag 3 mei 2016

William wil Marianne steunen. Lowie gedraagt zich onredelijk. Peter maakt zich zorgen over Tom. Frank vindt opnieuw plezier in zijn werk. Nancy zit boordevol energie. Paulien en Tamara geloven Olivia niet.

Aflevering 178 (#3988) - woensdag 4 mei 2016

Luc heeft een preek klaar voor Lowie. Bob is nerveus voor een presentatie voor zijn doctoraatsstudie. Julia doet Waldek een leuk voorstel. Judith is kwaad. De herinrichting van de Zus en Zo begint vorm te krijgen.

Aflevering 179 (#3989) - donderdag 5 mei 2016

Judith spreekt Tom aan. Paulien probeert door te dringen tot Lowie. Renzo komt met een idee om Olivia te helpen. Yvette is druk bezig met kokkerellen. Voor Femke en Peter wordt het een emotionele dag.

Aflevering 180 (#3990) - vrijdag 6 mei 2016

Lowie krijgt opnieuw een tegenslag te verwerken. Sinds lange tijd hebben Ann en Marianne ook een kort gesprek. Tim begint aan het laatste deel van zijn selectieproeven. Zal Frank opdagen op het familie-etentje?