Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#3991) - maandag 9 mei 2016

Renzo voelt zich schuldig. Frank stort zijn hart uit bij Waldek, terwijl Simonne hetzelfde doet bij Julia. Peter en Femke hebben een kleine onenigheid over de inrichting van hun zaak. Olivia moet doorzetten, maar dat valt haar zwaar.

Aflevering 182 (#3992) - dinsdag 10 mei 2016

William is niet zo gelukkig met bepaalde beslissingen van Marianne. Julia doet Rosa een voorstel waar Waldek niet echt mee gediend is. Charité krijgt slecht nieuws. Femke lijkt een terugslag te hebben.

Aflevering 183 (#3993) - woensdag 11 mei 2016

Frank onderneemt actie. Femke en Peter hebben een nieuwe naam voor hun zaak. Judith heeft het moeilijk om Hélène te vertrouwen. Lowie twijfelt aan de beslissing die hij genomen heeft. Nancy staat voor het eerst oog in oog met Kaat.

Aflevering 184 (#3994) - donderdag 12 mei 2016

Rosa heeft haar examen afgelegd. Paulien vertelt Lowie wat ze eerder in de week vernomen heeft. Charité krijgt ook eens goed nieuws. Peter is jarig. Tamara krijgt onverwacht bezoek.

Aflevering 185 (#3995) - vrijdag 13 mei 2016

Olivia confronteert Arne met haar gedachtenkronkels. Luc probeert Lowie nog hoop te geven. Marianne komt Sandrine oppikken voor een uitje. Tim krijgt de resultaten van zijn proeven. Frank voelt zich gesteund door Toon.