Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#3996) - maandag 16 mei 2016

Nancy geniet na van haar avondje uit. Ann en Mayra nemen Sandrine mee naar zee. Hélène gaat supporteren voor Emma. Lowie en Frank hebben het allebei moeilijk. Olivia laat zich eens goed gaan tijdens een feestje in de Frens.

Aflevering 187 (#3997) - dinsdag 17 mei 2016

Nancy voelt zich wat triest, maar wordt opgevrolijkt door Peter. Peggy verrast Rosa. Olivia's tactiek werkt. Frank heeft geen zin in een preek van zijn collega's. Lowie maakt nieuwe plannen. Kaat zoekt Sam op.

Aflevering 188 (#3998) - woensdag 18 mei 2016

Frank zoekt Eddy op. Rosa begint aan een nieuw hoofdstuk in haar leven. Paulien wil een feestje organiseren, maar niet iedereen is even enthousiast. Tamara en Olivia gaan uit. Er komt nieuws vanuit New York.

Aflevering 189 (#3999) - donderdag 19 mei 2016

Renzo is de bezorgde vader. Hannah kan niet naar de crèche, dus neemt Sam haar mee naar het werk. Charité zoekt een hobby voor haar zoontje. Lowie vraagt raad aan Bob. Marianne doet een schrikwekkende ontdekking.

Aflevering 190 (#4000) - vrijdag 20 mei 2016

Kaat moet een hoop papierwerk in orde brengen. Peter gaat terug werken op kantoor. Judith wil inschikkelijker zijn naar Hélène toe, maar kan ze dat ook volhouden? Adil wordt ontgoocheld door Paulien.