Wikia

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 191 (#4001) - maandag 23 mei 2016

Renzo wil dat Olivia zich herpakt. Femke moet eens goed met Nancy praten. Tom gaat terug joggen onder lichte druk van Judith. Lowie zit in dubio. Op het kantoor van Tom zijn er veranderingen op til.

Aflevering 192 (#4002) - dinsdag 24 mei 2016

Nancy wil Simonne een klein beetje goede raad geven. Charité laat twee feestjes aan zich voorbijgaan. Willen Adil en Paulien een volgende stap zetten in hun relatie? Jana heeft een belangrijk etentje. Tim biedt Kaat een troostende schouder.

Aflevering 193 (#4003) - woensdag 25 mei 2016

Kaat krijgt pijnlijk nieuws. Marianne heeft een voorstel voor Tom. Renzo probeert zijn levenswijsheid mee te geven aan een klant in de Frens. Leo mist het kaarten. Jessica stuurt een sms naar Tamara.

Aflevering 194 (#4004) - donderdag 26 mei 2016

Charité wordt aangenaam verrast. Paulien twijfelt aan zichzelf. Renzo heeft het laatste item van zijn to-dolijstje afgewerkt. Lowie stapt naar zijn vader. De Kabouters kunnen een belangrijke werf helemaal afwerken.

Aflevering 195 (#4005) - vrijdag 27 mei 2016

Hélène heeft een cadeautje voor Charité. Een mysterieuze gast in de Frens zorgt voor een grote verrassing. Bob en Jana gaan babysitten op Sandrine. Luc wil Lowie steunen, maar kan hij dat ook?