Wikia

Week 39

Week 40

Week 41

Aflevering 196 (#4006) - maandag 30 mei 2016

Peter loopt zenuwachtig rond. Nancy verschijnt te laat op het werk en krijgt een uitbrander. Lowie is jarig. Yvette wil een etentje organiseren voor de vrouwen van de familie. Rosa gaat samen met Peggy op zoek naar een appartement.

Aflevering 197 (#4007) - dinsdag 31 mei 2016

Arne heeft het moeilijk met studeren en vraagt hulp aan Olivia, terwijl Hélène Stan helpt met zijn examens. Peter heeft het even moeilijk. Frank loopt langs bij Lowie, maar dan arriveert Kaat onverwacht.

Aflevering 198 (#4008) - woensdag 1 juni 2016

Rosa brengt met Luc een bezoek aan de Withoeve. Tom en William hebben afgesproken. Lowie zijn twijfels zijn nog niet weg. Peggy spreekt haar familie toe. Waldek probeert Frank nog eens aan te spreken over Kaat.

Aflevering 199 (#4009) - donderdag 2 juni 2016

Kan Mayra haar belofte tegenover Peter houden? Sam krijgt een nieuwe opdracht binnen voor de Kabouters. Jessica zoekt Tamara op. Britney is jarig en krijgt een mooi cadeau van Femke en Peter. Charité is haar sjaal kwijt.

Aflevering 200 (#4010) - vrijdag 3 juni 2016

Hélène doet Tom een voorstel. Olivia en Tamara hebben zin om terug de bloemetjes buiten te zetten. Rosa weet niet goed wat ze moet denken van het verhaal van Peggy. Nancy haar frustraties steken de kop op.