Wikia

Week 40

Week 41

Week 42

Aflevering 201 (#4011) - maandag 6 juni 2016

Hélène wordt geconfronteerd met de harde realiteit. Sam moet veel geduld uitoefenen. Olivia draagt de gevolgen van een avondje uitgaan. Peter ziet alle puzzelstukjes in elkaar vallen. Wendy heeft goed nieuws voor Femke.

Aflevering 202 (#4012) - dinsdag 7 juni 2016

Arne probeert Olivia te steunen. Hélène laat Tom niet in haar kaarten kijken. Renzo nodigt Charité uit voor een etentje. Lowie en Luc maken ruzie. Simonne blijft eten bij Julia en Waldek. Jessica heeft het moeilijk.

Aflevering 203 (#4013) - woensdag 8 juni 2016

Nancy zit in de knoop met zichzelf. Jana en Olivia hebben nood aan afleiding tussen de examens door. Peggy haalt herinneringen op. Adil merkt dat het tussen Toon en Judith wel klikt. Frank bezoekt Eddy in de gevangenis.

Aflevering 204 (#4014) - donderdag 9 juni 2016

Angèle komt Yvette opzoeken. Nancy stort haar hart uit bij Marianne. William wil helpen met het verjaardagsfeest van Marianne. Simonne en Yvette zitten met een lekkende kraan thuis. Renée voelt zich ziek en moet naar de dokter.

Aflevering 205 (#4015) - vrijdag 10 juni 2016

Judith is tevreden met het werk van De Kabouters. Peter moet zijn plannen herzien. Nancy wil Dieter haar excuses aanbieden. Tom en William spreken af om te gaan squashen. Femke zet Nancy op haar plaats.