Wikia

Week 41

Week 42

Week 43

Aflevering 206 (#4016) - maandag 13 juni 2016

Femke heeft het enorm druk met de activiteiten in de Withoeve. Yvette wil haar zinnen verzetten. Nancy heeft een goed gesprek met Olivia. Tom is beter gezind. Jana kan zich niet concentreren tijdens het studeren.

Aflevering 207 (#4017) - dinsdag 14 juni 2016

Julia is druk bezig met de voorbereidingen van een event. Rosa krijgt bezoek. Jessica loopt langs bij Ann en Mayra. Ruben merkt op dat Adil jaloers is. Sam vraagt Toon om te komen babysitten. Emma en Stan hebben examens.

Aflevering 208 (#4018) - woensdag 15 juni 2016

Femke wil niet luisteren naar Peter. Nancy krijgt het hard te verduren. Yvette zoekt Frank op bij de Kabouters. Hij mist Simonne. Hélène haalt haar slag thuis. Renée moet iets belangrijks aan Stan vertellen.

Aflevering 209 (#4019) - donderdag 16 juni 2016

Femke verdrinkt in het werk. Tom heeft belangrijk nieuws voor Hélène. Toon botst op Kaat. Lowie gaat iets drinken in de Frens en ziet er Olivia samen met Arne. Marianne doet een onaangename ontdekking.

Aflevering 210 (#4020) - vrijdag 17 juni 2016

Femke heeft het moeilijk en ook Julia heeft last van enorme stress. Olivia gaat alweer een avondje uit. Marianne verjaart vandaag en dat wordt gevierd. Peggy neemt Rosa in vertrouwen. Renzo kijkt uit naar zijn date.