Wikia

Week 42

Week 43

Seizoen 22

Aflevering 211 (#4021) - maandag 20 juni 2016

Hélène staat onder druk. Simonne krijgt slecht nieuws te horen. Het belangrijke event gaat van start in de Withoeve. Sam dringt aan bij Frank om een nieuwe woonplaats te zoeken. Paulien werkt aan een foto-opdracht.

Aflevering 212 (#4022) - dinsdag 21 juni 2016

Charité zoekt Renzo op. De baas van Wendy is zeer veeleisend; bezwijkt Femke onder de druk? Frank en Simonne lijden meer onder de breuk dan ze willen toegeven.

Aflevering 213 (#4023) - woensdag 22 juni 2016

Er is een avondactiviteit gepland voor het event van de Withoeve. Hélène zoekt Marianne op. Sandrine is ziek. Waldek kijkt uit naar zijn vakantie met Julia. Yvette maakt zich zorgen.

Aflevering 214 (#4024) - donderdag 23 juni 2016

Tamara geeft Renzo goede raad. Charité wil Hélène nog iets geven. Ann en Mayra zijn tevreden over hun nieuwe babysit. Sam nodigt Simonne uit voor een feestje van Hannah.

Aflevering 215 (#4025) - vrijdag 24 juni 2016 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 21: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Jana geniet van haar vakantie. Tom krijgt goed nieuws. Tim heeft een verzoek voor Kaat. Karin is ongerust. Peggy heeft last van ochtendhumeur. Het event op de Withoeve loopt op z'n einde.