Wikia

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 21 (#3831) - maandag 28 september 2015

Tom voelt zich slecht. Renzo heeft een enorm schuldgevoel. Lena solliciteert voor een nieuwe job. Sam breekt helemaal. Hélène maakt zich zorgen over Emma en Stan. Simonne en Frank maken ruzie. Rosa krijgt raad van Jenny en Renzo.

Aflevering 22 (#3832) - dinsdag 29 september 2015

Jens loopt nukkig rond. Femke en Peter zijn op zoek naar een datum voor hun huwelijk. Veerle en Simonne hebben een goed gesprek. Frank haalt een grapje uit met Toon. Jenny en Leo knijpen er tussenuit. Marianne zit in zak en as.

Aflevering 23 (#3833) - woensdag 30 september 2015

Lowie houdt zich sterk. Mayra en Ann beginnen met veel tegenzin aan de grote kuis. Hélène wil met Tom spreken. Rosa probeert Waldek extra te verwennen. Jana en Toon hebben een uitdaging voor elkaar.

Aflevering 24 (#3834) - donderdag 1 oktober 2015

Lowie moet de handen uit de mouwen steken. Hélène heeft een belangrijke afspraak. Rosa broedt op een plan. Eddy geniet van de extra aandacht. Jens en Lena geraken het niet eens. Paulien spreekt Jens aan over zijn gedrag.

Aflevering 25 (#3835) - vrijdag 2 oktober 2015

Jenny voelt zich schuldig. Judith is bezorgd om Hélène. Rosa heeft slecht geslapen. Tim is enorm gelukkig. Lena krijgt goed nieuws, maar zal Jens daar even blij mee zijn? Wendy maakt kennis met Sam.