Wikia

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#3836) - maandag 5 oktober 2015

Jens probeert moeite te doen voor Lena. Renzo heeft een goede raad voor Rosa en Peggy. Ann en Mayra zitten vol energie. Simonne vindt nergens steun. Toon wordt geplaagd door zijn collega's.

Aflevering 27 (#3837) - dinsdag 6 oktober 2015

Rosa en Peggy doen hun best, maar dat zorgt voor frustraties. Femke doet Julia een aanlokkelijk voorstel. De nieuwsgierigheid van Olivia groeit. Tom is ongeduldig. Jana en Toon hebben veel te bespreken.

Aflevering 28 (#3838) - woensdag 7 oktober 2015

Tom zoekt Marianne op en vindt het vreselijk haar zo te zien lijden. Leo organiseert een kaartavond en alle mannen genieten ervan. Jenny vertrouwt William niet. Olivia en Jana proberen hun vriendschap terug te herstellen.

Aflevering 29 (#3839) - donderdag 8 oktober 2015

Olivia leeft op hoop. Ann en Mayra vernemen belangrijk nieuws. Renzo legt een idee op tafel waarvan Rosa en Peggy onder de indruk zijn. Toon neemt Jana in vertrouwen en zij geeft hem op haar beurt wat goede raad.

Aflevering 30 (#3840) - vrijdag 9 oktober 2015

Marianne is kwaad op Ann. Rosa en Waldek zijn uitgenodigd voor een etentje bij Simonne en Frank. Jens heeft schrik om Lena te verliezen. Judith voelt zich niet zo goed. Toon heeft een date. Jana krijgt een leuk aanbod.