Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#3846) - maandag 19 oktober 2015

Frank wil zijn vriend niet in de steek laten. Paulien en Julia hebben nog altijd ruzie. De grillen van Peggy wegen door op Rosa. Judith en Tom staan voor een zware opdracht. Jana moet Simonne en Frank iets vertellen.

Aflevering 37 (#3847) - dinsdag 20 oktober 2015

Lena en Jens maken ruzie. Waldek heeft het enorm lastig. Judith en Tom steunen Emma en Stan. William moet slecht nieuws brengen aan Marianne. Rosa voelt zich schuldig tegenover Peggy. Jana geraakt in moeilijkheden.

Aflevering 38 (#3848) - woensdag 21 oktober 2015

Jens en Lena proberen terug een evenwicht in hun relatie te vinden. Rosa reageert haar frustratie af. Emma laat zich niet van haar mooiste kant zien tijdens de voetbalmatch. Nancy krijgt bezoek. Jana zit in dubio.

Aflevering 39 (#3849) - donderdag 22 oktober 2015

Eddy laat steken vallen. Jens doet Lena een voorstel. Simonne heeft een kater, die al snel verdwijnt wanneer ze schitterend nieuws verneemt. Renzo behandelt Femke koel. Stan zit met vragen. Jana raapt al haar moed bij elkaar.

Aflevering 40 (#3850) - vrijdag 23 oktober 2015

Lena twijfelt over haar relatie met Jens. Femke roept Eddy op het matje. Sam en Tim organiseren een etentje voor Jens en Lena. Waldek wil met Rosa praten. Stan moet Judith iets vertellen. Jana heeft iets goed te maken.