Wikia

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#4076) - maandag 7 november 2016

Waldek is zwaar doorgezakt in de Frens. Sam moet steeds meer werk weigeren bij De Kabouters. Renzo speelt scheidsrechter voor Tamara en Olivia. Ann verneemt dat Mayra zich geamuseerd heeft tijdens haar afwezigheid.

Aflevering 52 (#4077) - dinsdag 8 november 2016

Karin licht Tom in dat ze een nieuwe cliënt hebben. Er wordt een nieuw groot event geboekt bij De Withoeve. Rosa en Angèle hebben een vriendschappelijk moment. Kaat wil een etentje organiseren voor haar familie.

Aflevering 53 (#4078) - woensdag 9 november 2016

Waldek stelt zich vragen bij het afstandelijke gedrag van Julia. Kaat krijgt slecht nieuws te horen. Marianne en Emma gaan samen shoppen. Nancy zet haar beste beentje voor in De Withoeve. Tom voelt zich wat buitengesloten op kantoor.

Aflevering 54 (#4079) - donderdag 10 november 2016

Paulien wil Waldek aanspreken over haar moeder. Renzo kan wat hulp gebruiken en schakelt Kaat in. Toon en Sam hebben goede raad voor Frank. Marianne merkt dat er spanning in de lucht hangt tussen Karin en Tom.

Aflevering 55 (#4080) - vrijdag 11 november 2016

Adil, Bob en Toon werken aan hun groot project. Tamara heeft een verrassing voor Olivia. Ann spreekt Ruben aan over haar moeder. Frank zoekt Waldek op. Jana en Olivia gaan naar de voetbalmatch van Emma.