Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#4081) - maandag 14 november 2016

Sam maakt zich ongerust over Waldek en ook Nancy zit met hem in. Kaat heeft een goed gesprek met Simonne. Bob verrast Jana met een lekker ontbijt. Het appartement van Tom is zo goed als afgewerkt.

Aflevering 57 (#4082) - dinsdag 15 november 2016

Simonne probeert contact op te nemen met Waldek. Renzo doet geheimzinnig, tot grote frustratie van Tamara en Olivia. Tom krijgt een verontrustend telefoontje. Waldek zoekt Julia op. Karin krijgt onverwacht bezoek.

Aflevering 58 (#4083) - woensdag 16 november 2016

De zenuwen steken de kop op bij Charité, maar gelukkig kan ze op de steun van Judith rekenen. Kaat moet een knoop doorhakken. Rosa viert haar verjaardag. Marianne houdt zich bezig met de inrichting van het appartement van Tom.

Aflevering 59 (#4084) - donderdag 17 november 2016

De relatie tussen Jana en Bob vertoont een beetje spanningen. Luc heeft een verzoek voor Bob. Tamara en Olivia genieten van de verrassing van Renzo. Judith maakt zich ongerust over haar medebewoners. Paulien zoekt Julia op.

Aflevering 60 (#4085) - vrijdag 18 november 2016

Judith maakt zich kwaad tegenover Charité, maar die blijft bij haar beslissing. Waldek en Julia hebben opnieuw een hevige ruzie. Arne probeert zijn probleem aan te pakken, maar zal het hem lukken?