Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#4091) - maandag 28 november 2016

Toon begrijpt Frank niet meer. Adil vraagt verlof aan Sam. Dieter krijgt nogal veel telefoontjes. Tom moet nadenken over een vraag van Judith. Tamara denkt eraan om terug te gaan studeren. Rosa heeft contact met Peggy.

Aflevering 67 (#4092) - dinsdag 29 november 2016

De nieuwe zaak bezorgt Peter kopzorgen. Charité praat met Joseph. Olivia loopt Arne tegen het lijf. Jana wil haar vriendschap met Olivia terug aanhalen. Rosa zoekt Simonne op. Nancy maakt zich kwaad op Tim en Dieter.

Aflevering 68 (#4093) - woensdag 30 november 2016

Tom heeft goed nieuws voor Marianne. Femke zet Nancy op haar plaats. Paulien zegt eens goed haar gedacht tegen bepaalde personen. Tamara en Renzo zijn het niet eens met elkaar. Angèle krijgt meer respect voor Frank.

Aflevering 69 (#4094) - donderdag 1 december 2016

De frustraties groeien Tim boven het hoofd. Adil onderneemt actie. Arne zit nog altijd in de knoop met zichzelf. Simonne begint te twijfelen. Olivia kijkt uit naar haar groepswerk. Peter doet een schokkende ontdekking.

Aflevering 70 (#4095) - vrijdag 2 december 2016

Tom is kwaad op zichzelf. Paulien stelt de hulp van Adil niet echt op prijs. Bob zegt zijn dansles af. Marianne en Judith gaan samen voor Emma supporteren. Frank draait de knop volledig om en onderneemt actie.