Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#4096) - maandag 5 december 2016

Tom is kwaad op zichzelf. Paulien stelt de hulp van Adil niet echt op prijs. Bob zegt zijn dansles af. Marianne en Judith gaan samen voor Emma supporteren. Frank draait de knop volledig om en onderneemt actie.

Aflevering 72 (#4097) - dinsdag 6 december 2016

Bob en Luc kunnen genieten van elkaars gezelschap. De Sint is langsgeweest ten huize De Decker. Leo helpt Rosa uit de nood. Nancy heeft Renzo iets op te biechten. Toon wil Frank een plezier doen, maar is het wel het juiste moment hiervoor?

Aflevering 73 (#4098) - woensdag 7 december 2016

Simonne zit gewrongen. Niemand kan Nancy op andere gedachten brengen. Tom maakt Femke kwaad. Bob heeft contact met Lowie. Mayra doet Jessica een voorstel. Het wordt een ongewone nacht in de Withoeve.

Aflevering 74 (#4099) - donderdag 8 december 2016

Adil pakt Toon hard aan. Simonne beseft dat ze iets goed te maken heeft. Dieter passeert langs Judith. Emma biedt Charité een oplossing voor haar probleem. Ruben heeft een uitnodiging voor Ann.

Aflevering 75 (#4100) - vrijdag 9 december 2016

Emma maakt kennis met Jessica. Peter en Femke zijn ontzet. Franks plannen voor een rustige avond lopen anders dan verwacht. Ruben wordt onverwacht uitgenodigd voor een etentje.