Wikia

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#4116) - maandag 2 januari 2017

Rosa wil het nieuwe jaar goed inzetten. Olivia is teleurgesteld. Bob is de man met een plan. Sam heeft een verrassing voor haar Kabouters. De vader van Tamara daagt op. Ruben nodigt Ann en Judith uit op een lezing.

Aflevering 92 (#4117) - dinsdag 3 januari 2017

Paulien doet aan zelfreflectie. Bob zoekt in Adil aan handlanger. Tussen Mayra en Jessica hangt er spanning in de lucht. Karin polst bij Tom of hij nog suggesties heeft voor haar zaak. Er is een feestje bij Sam.

Aflevering 93 (#4118) - woensdag 4 januari 2017

Bob is druk in de weer. Emma toont interesse in het werk van Ruben. Tamara is één blok zenuwen. Nancy en Dieter gaan op date. Hannah heeft een nieuwjaarsbrief voor haar meter en haar peter. Peter en Tom staan oog in oog.

Aflevering 94 (#4119) - donderdag 5 januari 2017

Tamara moet bekomen van haar belangrijke afspraak. Leo is terug in het land. Jessica lucht haar hart bij Kaat. Marianne moet slecht nieuws brengen. De frustraties groeien Tim en Dieter boven het hoofd.

Aflevering 95 (#4120) - vrijdag 6 januari 2017

Frank heeft een belangrijke vraag voor Simonne. Bob krijgt hulp uit onverwachte hoek. Mayra is Jessica vergeten afbellen voor de babysit. Tamara krijgt een evaluatie voor haar geleverde prestaties.