Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#4031) - maandag 5 september 2016

Nancy voelt dat er iets aan de hand is in De Withoeve. Mayra zoekt meer informatie over Jessica en gaat langs in de Frens. Luc mist Lowie, maar kan troost vinden bij Rosa. Renzo en Charité zijn dolverliefd.

Aflevering 7 (#4032) - dinsdag 6 september 2016

Peter heeft alweer een moeilijk dossier. Yvette verneemt waar Frank naartoe is getrokken. Jana kan Bob overhalen om bij haar te blijven slapen. Mayra vertelt Ann wat ze te weten is gekomen over Jessica.

Aflevering 8 (#4033) - woensdag 7 september 2016

Nancy wil met Renzo en Femke spreken. Bob en Jana hebben goed geslapen. Meester Baert moet de erfenis van Hélène afhandelen. Simonne krijgt een oproep van Waldek. Britney brengt een bezoekje aan Eddy.

Aflevering 9 (#4034) - donderdag 8 september 2016

Femke heeft het moeilijk. Nancy verneemt dat Charité de kwaadste nog niet is. Yvette voelt dat er iets aan de hand is met haar dochter en spreekt haar hierop aan. Rosa mist Peggy.

Aflevering 10 (#4035) - vrijdag 9 september 2016

Eddy krijgt terug een sprankeltje hoop. Yvette zoekt Frank op met een lekkere maaltijd. Kaat en Simonne spenderen wat tijd samen en dan volgt er een gesprek over mannen. Jana is bang dat ze Bob niet voldoende kan steunen.