Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#4121) - maandag 9 januari 2017

Ann neemt contact op met Jessica. Peter en Femke hebben enorm veel steun aan elkaar. Tom loopt er wat ambetant bij. Emma en Stan moeten opnieuw naar school. Olivia concentreert zich op haar studies.

Aflevering 97 (#4122) - dinsdag 10 januari 2017

Femke is doodmoe. Nancy stort haar hart uit bij Renzo. Tamara en Jessica hebben elk hun reden om nerveus te zijn. Marianne en Emma groeien dichter naar elkaar toe. Rosa zoekt Waldek op. Paulien wil iemand in de bloemetjes zetten.

Aflevering 98 (#4123) - woensdag 11 januari 2017

Dieter loopt langs bij Nancy. Mayra doet Ann een romantisch voorstel. Frank kan Simonne nog altijd verrassen. Zal Tom de waarheid spreken? Karin maakt er een gezellig avondje van met Ruben. Nancy kan zich niet langer inhouden.

Aflevering 99 (#4124) - donderdag 12 januari 2017

Ann is ongerust. Nancy probeert Jessica van haar gelijk te overtuigen. Karin is heel duidelijk naar Tom toe. Leo heeft een cadeau voor Rosa. Tamara zoekt een proefkonijn voor haar studies. Judith maakt zich toch een beetje zorgen over Tom.

Aflevering 100 (#4125) - vrijdag 13 januari 2017

De spanning tussen Mayra en Nancy loopt hoog op en ook tussen Tom en Judith knettert het. Tim krijgt het moeilijk. Tamara heeft een babbel met haar vader. Tussen Frank en Simonne lijken de plooien gladgestreken.