Wikia

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#4126) - maandag 16 januari 2017

De spanning tussen Mayra en Nancy loopt hoog op en ook tussen Tom en Judith knettert het. Tim krijgt het moeilijk. Tamara heeft een babbel met haar vader. Tussen Frank en Simonne lijken de plooien gladgestreken.

Aflevering 102 (#4127) - dinsdag 17 januari 2017

Rosa zoekt Waldek opnieuw op. Nancy is niet van plan om bij de pakken te blijven zitten. Karin heeft een aanvaring met een cliënt. Toon werpt een voorstel op tafel, maar dat wordt niet door iedereen evengoed onthaald.

Aflevering 103 (#4128) - woensdag 18 januari 2017

Er is een etentje bij de familie Bomans. Emma gaat babysitten op Sandrine. Arne reageert nog een beetje onbeholpen in de buurt van Olivia. Karin is razend kwaad, maar ze wordt door Tom op haar plaats gezet.

Aflevering 104 (#4129) - donderdag 19 januari 2017

Ann en Mayra hebben een discussie. Kaat krijgt telefoon van Jessica. Karin moet een moeilijke stap zetten. Bob helpt Tamara uit de nood. Leo nodigt Rosa uit om bij hem te komen eten. Eddy houdt zijn slotpleidooi.

Aflevering 105 (#4130) - vrijdag 20 januari 2017

Olivia krijgt een verrassing voor haar verjaardag. Kaat heeft goeie raad voor Jessica. Marianne gaat tot de actie over. Arne passeert bij Ruben. Tom heeft belangrijk nieuws voor Karin. Femke en Peter zijn vertederd door een gebaar van Nancy en Renzo.