Wikia

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#4136) - maandag 30 januari 2017

Olivia en Arne spreken af om samen iets te doen. Kaat vertelt een heugelijk nieuwtje aan Sam. Marianne ziet haar kans schoon om Mayra te jennen. Tamara strikt Olivia als proefmodel voor haar les.

Aflevering 112 (#4137) - dinsdag 31 januari 2017

Sam zoekt extra volk om te werken in de Kabouters. Marianne leert dat vrijwilligerswerk soms ook nadelen kent. Jana bijt in het zand. Tom en Karin staan voor een serieuze uitdaging. Nancy heeft geen tijd voor Femke.

Aflevering 113 (#4138) - woensdag 1 februari 2017

Judith en Emma verwennen Tom. Sam en Toon maken ruzie. Ann spreekt Marianne aan. Paulien wil Tim iets vragen. Femke roept Nancy op het matje. Britney bezoekt Eddy. Tom en Karin hebben meer werk dan gedacht.

Aflevering 114 (#4139) - donderdag 2 februari 2017

Tom doet Judith een belofte. Arne zet stappen in de goede richting. Marianne is op zoek naar een danspartner. Simonne en Femke moeten Leo iets vertellen. Er zijn wat veranderingen binnen de Withoeve. Kaat aanvaardt geen valse hoop.

Aflevering 115 (#4140) - vrijdag 3 februari 2017

Sam heeft opnieuw een sollicitatiegesprek. Dieter hoopt op een doorbraak wanneer er mogelijk nieuwe sporen zijn richting Julia. Karin en Tom hebben goed werk geleverd.