Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#4146) - maandag 13 februari 2017

Frank is helemaal van slag en de verbazing stijgt ook bij Kaat. Tussen Renzo en Charitè bloeit de liefde helemaal open. Nancy doet niet moeilijk als ze wat langer moet werken. Karin krijgt een belangrijk telefoontje. Paulien begrijpt Jana.

Aflevering 122 (#4147) - dinsdag 14 februari 2017

Het is Valentijn en dat wordt gevierd; maar niet bij iedereen. Waldek doet Rosa een belofte. Kaat en Sam worden opgeschrikt tijdens een filmavondje. Bob is jaloers. Marianne krijgt het moeilijk.

Aflevering 123 (#4148) - woensdag 15 februari 2017

Luc zorgt voor opschudding. Bob moet een knoop doorhakken. Tom heeft een verrassing voor Judith; maar valt ze wel in goede aarde? Olivia is compleet in de war. Karin zoekt Toon op. Mayra wil Ann iets vragen.

Aflevering 124 (#4149) - donderdag 16 februari 2017

Paulien vraagt zich af of ze de juiste beslissing neemt. Bob wil zijn hart uitstorten en zoekt een vriend op. Karin houdt de schijn op. Net nu Tom zich een beetje beter voelt, komt Marianne met het laatste nieuwtje bij hem.

Aflevering 125 (#4150) - vrijdag 17 februari 2017

Bob is in paniek als hij ineens beseft dat hij een rijexamen moet afnemen. Krijgt Jessica een beetje hoop? Een plotse opstoot van jaloezie steekt bij Frank de kop op. Kaat wil de dingen niet meer zomaar op hun beloop laten.