Wikia

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 126 (#4151) - maandag 20 februari 2017

Olivia besluit om haar twijfels de kop in te drukken. Paulien krijgt een aangetekend schrijven. Tamara loopt nerveus rond omwille van haar examen. Bob passeert in de Frens. Kobe heeft nieuwe ideeën voor de Withoeve.

Aflevering 127 (#4152) - dinsdag 21 februari 2017

Toon wil zich afreageren en trekt zijn loopschoenen aan. Karin springt in de bres voor Paulien. Renzo heeft goede raad voor Bob. Emma komt overstuur thuis. Voor Jessica is het genoeg geweest. Ruben krijgt een nieuwe patiënt toegewezen.

Aflevering 128 (#4153) - woensdag 22 februari 2017

Luc is helemaal niet content en gedraagt zich ernaar. Toon loopt op de tippen van zijn tenen. Bob is opnieuw bezig met een project. Ruben probeert een kwade Judith te sussen. Mayra en Ann keren dolenthousiast terug van hun citytrip.

Aflevering 129 (#4154) - donderdag 23 februari 2017

Frank en Rosa zijn allebei om een andere reden nerveus. Waldek neemt een weloverwogen beslissing. Kaat zoekt steun bij Simonne. Femke krijgt goed nieuws. Ann confronteert Marianne met wat ze gehoord heeft.

Aflevering 130 (#4155) - vrijdag 24 februari 2017

Luc en Frank vertrekken naar Valencia. Leo wil een volledige check-up van zijn gezondheid. Het project van Bob kent zijn uitwerking. Waldek ontmoet Paulien. Dieter is jaloers. Karin en Tom klinken op een geslaagde deal.