Wikia

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 136 (#4161) - maandag 6 maart 2017

Waldek zit verveeld met de hele situatie bij de Kabouters. Kaat loopt op wolkjes. De teleurstelling bij Emma is groot. Jessica gaat langs bij Judith. Nancy probeert Mayra te provoceren, maar zal het lukken?

Aflevering 137 (#4162) - dinsdag 7 maart 2017

Simonne is blij voor haar dochter. Tamara wil zich excuseren bij Olivia. Nancy heeft een interessant nieuwtje dat ze met iedereen wil delen. Karin moeit zich in de relatie van Tom en Judith. Femke en Peter krijgen fantastisch nieuws.

Aflevering 138 (#4163) - woensdag 8 maart 2017

De twijfels komen naar boven bij Ann. Tom en Judith blijven ruzie maken en ook Charité begint eronder te lijden. Jessica haalt haar slag thuis. Adil voelt zich niet zo goed. Femke en Peter brengen de nacht door in het ziekenhuis.

Aflevering 139 (#4164) - donderdag 9 maart 2017

Marianne zit met een dubbel gevoel. Mayra heeft een geweldig voorstel voor Ann. Angèle komt langs bij Simonne, maar krijgt ze wel de antwoorden die ze wil horen? Karin lijkt even te ontdooien. Kaat helpt Kobe met een speciale taart. Leo wil gezonder door het leven gaan.

Aflevering 140 (#4165) - vrijdag 10 maart 2017

Frank spreekt mooie woorden uit tegenover Kaat. In de Withoeve geniet Nancy van een familiemoment en daar hoort ook Dieter bij. Emma gaat door het lint. Marianne wrijft in haar handen; ze heeft een plan.