Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 141 (#4166) - maandag 13 maart 2017

Sam vreest voor een confrontatie tussen haar werkvolk en ook Simonne is er niet gerust in. Mayra en Ann hebben ruzie gemaakt, maar dat lijkt Mayra al vergeten te zijn. Femke en Peter vinden moeilijk hun draai; gelukkig is Kaat in de buurt.

Aflevering 142 (#4167) - dinsdag 14 maart 2017

Paulien twijfelt of Julia al bezoek mag ontvangen. Simonne drukt Frank met zijn neus op de feiten. Peter en Femke zijn emotioneel. Marianne helpt Ann uit de nood. Kaat lost een probleem op in de Withoeve. Mayra laat zich niet doen.

Aflevering 143 (#4168) - woensdag 15 maart 2017

Luc wordt uitgenodigd bij Rosa, maar hij is daar niet zo gelukkig mee. Tamara maakt zich zorgen over Olivia. Nancy loopt gefrustreerd rond. Leo raapt al zijn moed bij elkaar en stapt naar Marianne. Emma wil Tom verrassen.

Aflevering 144 (#4169) - donderdag 16 maart 2017

Olivia komt niet genoeg buiten en daar wil Tamara verandering in brengen. Peter doet een nogal bizarre ontdekking. Ann neemt het voorstel van Tom ter harte. Sam zet alles op alles om haar personeel te verzoenen.

Aflevering 145 (#4170) - vrijdag 17 maart 2017

Karin is de verjaardag van Tom niet vergeten. Paulien heeft raad nodig. Tamara kijkt uit naar de dansavond. Dieter stelt Nancy teleur. Het komt tot een confrontatie bij de Kabouters. Renzo wil Charité iets vragen.