Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#4176) - maandag 27 maart 2017

Waldek ontloopt Rosa. Ann zit gewrongen met wat ze te weten is gekomen. Het is druk in de Withoeve. Paulien wil dat haar modellen er goed uitzien. Jessica en Olivia komen elkaar tegen op school.

Aflevering 152 (#4177) - dinsdag 28 maart 2017

Frank en Luc ventileren hun frustraties tegen elkaar. Marianne haalt haar overtuigingskracht naar boven. Charité wil Judith iets vertellen, maar het valt haar zwaar. Olivia en Jessica lijken terug een goede verstandhouding op te bouwen.

Aflevering 153 (#4178) - woensdag 29 maart 2017

Ruben en Paulien zitten samen in verband met de fotoshoot. Ann wordt stilaan gek van het wachten en gaat tot de actie over. Jessica moet Nancy slecht nieuws brengen. Angéle komt Rosa opzoeken.

Aflevering 154 (#4179) - donderdag 30 maart 2017

Tom stapt naar Marianne met een wild idee. Charité verwijst Nancy door voor goede raad naar Renzo. Tamara mag voor de make-up instaan tijdens de fotoshoot voor het boek van Ruben. Olivia zit met Arne in haar hoofd.

Aflevering 155 (#4180) - vrijdag 31 maart 2017

Paulien profiteert van de naturel die haar modellen uitstralen. Ann en Marianne groeien terug iets dichter naar elkaar. Nancy vraagt advies aan Renzo. Stan en Marianne smeden een complot.