Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#4181) - maandag 3 april 2017

Luc stooft Waldek een peer. Renzo en Charité genieten van een rustige ochtend, tot Nancy binnenvalt. Tom voelt het warm worden onder zijn voeten. Karin vertrekt naar Dallas. Tamara probeert Olivia te helpen.

Aflevering 157 (#4182) - dinsdag 4 april 2017

Luc wil graag een foto van Lowie voor op zijn kamer. Britney logeert bij een vriendinnetje. Leo is helemaal in de war. Rosa maakt zich zorgen over Sandrine. Renzo organiseert een feestje en stelt lijstjes op.

Aflevering 158 (#4183) - woensdag 5 april 2017

Leo zoekt Luc op en botst daarbij op Marianne. Femke dreigt de plannen van Peter te dwarsbomen. Paulien haalt een grapje uit met Adil. Frank heeft het moeilijk met de aanwezigheid van Sam. Rosa is argwanend.

Aflevering 159 (#4184) - donderdag 6 april 2017

Lowie zoekt Luc op. Waldek overslaapt zich en komt te laat op het werk. Simonne en Kaat maken zich zorgen over Frank. Kobe en Peter delen een geheim. Judith laat Ann eens goed uitrazen over haar problemen.

Aflevering 160 (#4185) - vrijdag 7 april 2017

Lowie en Olivia zien elkaar terug. Waldek heeft last van een kater en Frank kan het niet laten om hem te tergen. Jessica en Olivia vinden elkaar meer en meer. Angèle passeert bij Simonne. Peter zet Femke in de bloemetjes.