Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#4186) - maandag 10 april 2017

Frank voelt zich onrechtmatig behandeld. Sam neemt een drastische beslissing. Nancy is helemaal in paniek wanneer ze die ochtend opstaat. Marianne voelt zich in de steek gelaten. Leo moet zich excuseren tegenover Rosa.

Aflevering 162 (#4187) - dinsdag 11 april 2017

Simonne en Kaat proberen Sam op andere gedachten te brengen in verband met Frank, maar zal hun interventie helpen? Leo mist Jenny. Olivia en Jessica steken de handen uit de mouwen in de Withoeve.

Aflevering 163 (#4188) - woensdag 12 april 2017

De sfeer in de Withoeve is bedrukt. Dieter heeft vakantie genomen. Karin is terug uit Dallas met een cadeau voor Tom. Tamara laat zien dat ze haar op haar tanden heeft als dat moet. Nancy is diep ontroerd.

Aflevering 164 (#4189) - donderdag 13 april 2017

Kaat krijgt een mooi voorstel. Tom fulmineert tegen Judith over zijn zorgen. Adil doet zijn best om Sam op andere gedachten te brengen en hij is niet de enige. Nancy heeft een goed gesprek met haar dochter en ze legt het ook terug bij met Dieter.

Aflevering 165 (#4190) - vrijdag 14 april 2017

Luc wil Chiara Nederlands leren en heeft daar een leuk hulpmiddeltje voor. Sam en Simonne leggen hun ruzie bij. Leo trekt zijn stoute schoenen aan. Nancy bezoekt Eddy in de gevangenis.