Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#4191) - maandag 17 april 2017

Renzo en Peter hebben een verrassing voorzien voor de vrouwen en de kinderen; waar zelfs Kobe van onder de indruk is. Simonne krijgt opnieuw een beetje hoop in verband met Frank. Stan is in geen al te beste stemming.

Aflevering 167 (#4192) - dinsdag 18 april 2017

Chiara verveelt zich en gaat met Luc wandelen. Frank biedt zijn excuses aan bij Sam. Waldek gedraagt zich nogal afwezig tegenover Rosa. Een gesprek tussen Leo en Marianne loopt verkeerd af. Maakt Ann een foute keuze? Olivia voelt zich eenzaam.

Aflevering 168 (#4193) - woensdag 19 april 2017

Paulien is in de wolken wanneer ze meer nieuws verneemt van haar moeder. Er hangt spanning tussen Frank en Sam en dat weegt op het gezin Bomans. Waldek zit op hete kolen. Ann is razend kwaad.

Aflevering 169 (#4194) - donderdag 20 april 2017

Rosa reageert iets te heftig in een gesprek met Luc. Het korte lontje van Lowie steekt de kop op. Ann moet een hartig woordje praten met haar collega. Waldek is compleet in de war. Ruben heeft veel om over na te denken. Renée en Stan maken ruzie.

Aflevering 170 (#4195) - vrijdag 21 april 2017

De frustraties bij Luc groeien en daar probeert Bob een oplossing voor te zoeken. Frank trakteert Waldek en Adil in de Frens. Tussen Lowie en Chiara gaat het van kwaad naar erger; Chiara heeft troost nodig.