Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#4196) - maandag 24 april 2017

Karin doet haar beklag over Ann bij Tom. Waldek vraagt hulp aan Angèle. Simonne wil opnieuw een familie-etentje organiseren. Nancy onderneemt een nieuwe poging tot koppelarij. Tamara heeft een nieuwtje dat ze wil vertellen.

Aflevering 172 (#4197) - dinsdag 25 april 2017

Lowie voelt zich wat verloren net zoals Stan maar hij wordt opgevangen door Charité. Nancy is overtuigd van haar gelijk. Ruben zijn besluit staat vast en hij licht Ann in. Frank doet zijn uiterste best.

Aflevering 173 (#4198) - woensdag 26 april 2017

Nancy probeert haar theorie kracht bij te zetten en dat lijkt te lukken. Karin verneemt minder goed nieuws. Judith doet Marianne en Tom een fijn voorstel, maar denken zij daar ook zo over?

Aflevering 174 (#4199) - donderdag 27 april 2017

Marianne is in haar nopjes. Nancy krijgt een koekje van eigen deeg. Sam wijst de hulp van Frank af. Judith gaat op zoek naar een geschikte trouwjurk. Er vindt een belangrijke meeting plaats bij Tom en Karin.

Aflevering 175 (#4200) - vrijdag 28 april 2017

Karin weet hoe ze Tom moet aanpakken. Sam wil dat Frank gewoon tegen haar doet, maar dat brengt hem nog meer in de war. Kobe verschijnt in de Frens. Marianne gaat dansen. Mayra en Ann ontvangen allebei een brief van het gerecht.