Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#4201) - maandag 1 mei 2017

Emma is jarig en krijgt zelfs een cadeautje van Stan. Ann wil Mayra duidelijk maken hoe zij over de situatie denkt. Renzo en Charité maken plannen voor een dagje vrijaf. Angèle passeert bij Rosa. Lowie zit in blokmodus.

Aflevering 177 (#4202) - dinsdag 2 mei 2017

Lowie wil Luc tegemoetkomen. Waldek laat zich niet kennen op het werk. Tom probeert zijn zus te kalmeren. Marianne houdt haar belofte. Sam tracht alles in goede banen te leiden met een belangrijke klant.

Aflevering 178 (#4203) - woensdag 3 mei 2017

Luc is enorm enthousiast. Mayra wordt verwacht op een belangrijke afspraak en kan niet anders dan de waarheid vertellen. Frank plaagt Waldek, maar die laat het niet aan zijn hart komen.

Aflevering 179 (#4204) - donderdag 4 mei 2017

Dankzij Chiara komt Lowie tot inzicht. Ruben brengt Paulien een bezoekje en stelt zijn nieuw boek voor. Karin kan zich niet concentreren op haar werk. Britney gaat op bezoek bij Eddy. Mayra laat zich niet provoceren door Ann.

Aflevering 180 (#4205) - vrijdag 5 mei 2017

Leo zoekt, op aanraden van Rosa, Marianne terug op. Lowie neemt even een studiepauze en helpt een vriend verhuizen. Waldek besluit langs te gaan bij Simonne, maar zal dat geen problemen veroorzaken met Frank?