Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#4206) - maandag 8 mei 2017

Waldek voelt zich onrustig en Frank doet er nog een schepje bovenop. Rosa wordt verrast. Paulien heeft nog heel wat vragen voor haar moeder. Lowie is ziek. De frustraties nemen toe bij Sam.

Aflevering 182 (#4207) - dinsdag 9 mei 2017

Ann kan haar emoties niet onder controle houden. Nancy leeft in angst. Rosa voorziet een leuke verrassing voor Leo. Bij de Kabouters gaan de zaken niet goed. Tim doet zijn best om Sam op te fleuren.

Aflevering 183 (#4208) - woensdag 10 mei 2017

Kobe trekt er enkele dagen tussenuit. Wanneer Tom zijn trouwkostuum showt, brengt dat gemengde reacties met zich mee. Nancy stort haar hart uit bij Renzo en Charité. Tussen Simonne en Frank laait de passie hoog op.

Aflevering 184 (#4209) - donderdag 11 mei 2017

Luc kijkt uit naar zijn afspraak met Marieke, maar die dreigt er niet te geraken. Femke en Peter vermoeden dat Nancy iets verbergt. Dieter gaat tot de actie over. Sam heeft de knoop doorgehakt.

Aflevering 185 (#4210) - vrijdag 12 mei 2017

Tom leest Karin de les. Femke wil Peter vandaag verrassen. Luc voelt zich goed en ook Paulien is in haar nopjes, want ze voelt dat het met Julia de goede kant uitgaat. Mayra geeft Waldek goede raad. Tamara is enthousiast.