Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#4211) - maandag 15 mei 2017

Bob wil Luc gelukkig maken. Marianne probeert Rosa aan haar kant te krijgen. Sam zit met iets in haar maag. Tamara kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen. Tom en Karin verdelen het werk. Peter heeft minder goed nieuws voor Femke.

Aflevering 187 (#4212) - dinsdag 16 mei 2017

Tom werkt Karin op de zenuwen. Nancy heeft te doen met haar dochter. Judith en Charité gaan samen op stap. Tamara geeft Kobe wat vrouwelijk advies. Julia verrast Paulien. Frank klaagt over rugpijn.

Aflevering 188 (#4213) - woensdag 17 mei 2017

Charité kan op de volle steun van Renzo rekenen. Tom vertrouwt Karin hoe langer hoe minder. Paulien wil Lowie iets vragen. Mayra bezoekt Rosa. Nancy houdt haar oren en ogen goed open. Sam ziet het niet meer zitten.

Aflevering 189 (#4214) - donderdag 18 mei 2017

Tamara en Bob willen Luc helpen. Adil gaat opnieuw werken, maar dat breekt hem zwaar op. Renzo en Charité nodigen de familie uit voor een etentje. Simonne maakt zich zorgen over Sam.

Aflevering 190 (#4215) - vrijdag 19 mei 2017

Lowie heeft het moeilijk. Charité en Renzo willen iets verkondigen. Er is een belangrijke meeting van RDT Shipping in de Withoeve. Sam weet zich geen raad meer. Tom is furieus en zit met de handen in het haar.