Wikia

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 191 (#4216) - maandag 22 mei 2017

Tim moet streng optreden. Peter heeft Simonne minder leuk nieuws te melden. Femke boekt een weekendje naar zee. Karin plaagt Tom en ze worden betrapt. Emma gelooft niet wat Stan haar zegt.

Aflevering 192 (#4217) - dinsdag 23 mei 2017

Nancy probeert Kobe te koppelen. Karin ontvangt een leuke uitnodiging voor een werklunch. Paulien wekt een woedeaanval op bij Sam. Stan ziet Renée terug aan de schoolpoot, maar ze is niet alleen. Tamara helpt iemand uit de nood.

Aflevering 193 (#4218) - woensdag 24 mei 2017

Peter en Femke ontvangen een aangetekend schrijven. Judith maakt zich zorgen over Stan. Nancy wil met Dieter spreken. Ann probeert rustig te blijven, maar dat is allesbehalve gemakkelijk. Mayra krijgt bezoek.

Aflevering 194 (#4219) - donderdag 25 mei 2017

Frank dubt over het werk. Bob organiseert een spelletjesnamiddag in de Frens. Britney heeft een verrassing voor Dieter. Tim en Simonne doen alle moeite van de wereld om Sam te helpen ontspannen, maar dan staat Adil voor de deur.

Aflevering 195 (#4220) - vrijdag 26 mei 2017

Bob krijgt een aanlokkelijke jobaanbieding. Judith zet Tom op zijn plaats in verband met hun huwelijk. Ann krijgt bezoek van de justitieassistente. Sam is nu helemaal de moed kwijt. Marianne zit op de kap van Leo.