Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#4041) - maandag 19 september 2016

Simonne meldt zich ziek op het werk. Frank merkt dat Waldek zich vreemd gedraagt. Charité moet Renzo iets vertellen.

Aflevering 17 (#4042) - dinsdag 20 september 2016

Mayra doet Waldek een belofte. Karin stoort zich op het werk aan het gedrag van Peter en Tom. Frank krijgt ruzie met Waldek en Eddy. Tamara flirt in volle Frens met een klant en dat is niet naar de zin van Paulien.

Aflevering 18 (#4043) - woensdag 21 september 2016

Sam moet orde op zaken stellen bij De Kabouters. Kaat blijft niet bij de pakken zitten en spreekt zowel Frank als Simonne aan over de situatie tussen hen beiden. Olivia gaat naar een feestje. Rosa drinkt een koffie met Tim.

Aflevering 19 (#4044) - donderdag 22 september 2016

Frank en Toon proberen meer uit hun weddenschap met Paulien te halen. Rosa spreekt Frank aan. Bob krijgt enorm veel steun van zijn vrienden. Tom heeft een vraag voor Peter. Simonne kan zich niet concentreren op het werk.

Aflevering 20 (#4045) - vrijdag 23 september 2016

Olivia is kwaad en werkt haar boosheid uit op de verkeerde persoon. Nancy lucht haar hart bij Marianne. Frank en Toon hebben een plan. Voor Kaat is het genoeg geweest; ze onderneemt actie. Simonne en Waldek praten over hun situatie.