Wikia

Week 39

Week 40

Week 41

Aflevering 196 (#4221) - maandag 29 mei 2017

Frank zit alweer in een moeilijk parket. Femke en Peter keren terug van hun weekendje zee. Tom gaat op zoek naar een zaal voor zijn huwelijk. Leo passeert bij Rosa. Simonne is in de wolken.

Aflevering 197 (#4222) - dinsdag 30 mei 2017

Lowie is jarig en geeft een feestje. Waldek vindt Frank een probleemmaker en daar is Frank niet mee gediend. Tamara blijft voor koppelaarster spelen. Judith en Tom delen niet dezelfde smaak wat hun feestzaal betreft.

Aflevering 198 (#4223) - woensdag 31 mei 2017

Frank geniet van zijn tijd met Luc. Bob is nerveus voor zijn doctoraatsverdediging. Tamara wil hem aanmoedigen. Judith doet Tom een voorstel. Ann maakt Mayra bang. Britney bezoekt Eddy. Peter heeft goede raad voor Waldek.

Aflevering 199 (#4224) - donderdag 1 juni 2017

Tamara wil dat Bob er goed uitziet vandaag. Lowie kan zich niet concentreren tijdens het blokken. Frank heeft mogelijk een opdracht binnengehaald voor de Kabouters. Kaat straalt helemaal en dat is ook Simonne niet ontgaan.

Aflevering 200 (#4225) - vrijdag 2 juni 2017

Ann en Mayra zitten in spanning te wachten op meer nieuws in verband met Sandrine. Lowie uit zijn twijfels over zijn studies tegen Olivia. Leo is slechtgezind. Tom heeft een nieuw doel in zijn leven.