Wikia

Week 41

Week 42

Week 43

Aflevering 206 (#4231) - maandag 12 juni 2017

Nancy voelt zich wat rusteloos. Bob neemt zijn taak heel serieus. Karin gaat opnieuw op date. Marianne vreest dat ze een fout heeft gemaakt. Adil probeert Sam te overtuigen van zijn gelijk.

Aflevering 207 (#4232) - dinsdag 13 juni 2017

Waldek maakt ruzie met iedereen in zijn omgeving. Frank heeft een manier gevonden om zich te herpakken. Leo en Marianne zijn het erover eens; ze zijn allebei een opportunist. Nancy moet enkele vervelende vragen beantwoorden.

Aflevering 208 (#4233) - woensdag 14 juni 2017

Simonne weigert elke hulp die Mayra aanreikt. Waldek heeft contact opgenomen met de politie. Leo zit te broeden op een idee voor de verjaardag van Marianne. Hannah is ziek. Nancy krijgt onverwacht bezoek.

Aflevering 209 (#4234) - donderdag 15 juni 2017

Femke geeft Simonne voor de rest van de week verlof. Marianne is in haar nopjes nu haar plan werkt. Waldek vreest dat Mayra zich teveel opwindt. Tamara moet op zoek naar een nieuw model. Sam krijgt een onverwacht telefoontje.

Aflevering 210 (#4235) - vrijdag 16 juni 2017

Karin valt van de ene verrassing in de andere. Mayra doet Waldek een voorstel. Leo laat de verjaardag van Marianne niet onopgemerkt voorbij gaan. Waldek vertrekt onmiddellijk uit de Kabouters na een dringend telefoontje.