Wikia

Week 42

Week 43

Seizoen 23

Aflevering 211 (#4236) - maandag 19 juni 2017

Frank en Simonne willen alleen nog maar vooruit kijken. Marianne is in de wolken. Tom handelt een zaak van Karin af. Olivia biedt haar excuses aan bij Tamara. Rosa zoekt Lowie op. Kaat doet haar best om Kobe op te monteren.

Aflevering 212 (#4237) - dinsdag 20 juni 2017

Angèle merkt dat Simonne iets verbergt. Sam moet Adil iets geven, maar dat valt bij hem niet in goede aarde. Ann volgt voor één keer het advies van haar moeder op. Nancy heeft zich voorgenomen om zich niet meer te laten doen.

Aflevering 213 (#4238) - woensdag 21 juni 2017

Luc is boos en dat vergroot ook de frustratie van Lowie. Frank en Simonne hebben een slechte nacht achter de rug. Er ligt een grote zaak op het bureau van Tim en Dieter. Nancy laat zich beïnvloeden door Dieter.

Aflevering 214 (#4239) - donderdag 22 juni 2017

Olivia zoekt Luc op en ook Kobe krijgt bezoek. Marianne is kwaad. Zowel Mayra als Frank krijgen de politie over de vloer. Simonne verschaft Frank een alibi, maar beseft dat er meer aan de hand is. Ze wil antwoorden.

Aflevering 215 (#4240) - vrijdag 23 juni 2017 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 22: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Karin kent alweer een tegenslag in haar leven. Ann beseft dat haar leven veranderd is en daar heeft ze steeds minder problemen mee. Mayra en Sandrine gaan gezellig samen op uitstap. Nancy excuseert zich tegenover Dieter.