Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#4061) - maandag 17 oktober 2016

Julia verwondt zich bij het afwassen. Charité weet niet goed meer welke richting ze moet uitgaan met haar gezin. Karin laat Tom voelen dat ze niet akkoord gaat met Peter zijn afwezigheid. Simonne is emotioneel.

Aflevering 37 (#4062) - dinsdag 18 oktober 2016

Toon heeft een nieuwe prooi op het oog. Paulien weet twee vrienden te strikken voor een volgende fotoshoot. Charité hakt de knoop door. Stan heeft de raad van Marianne opgevolgd. Peter is trots op Femke.

Aflevering 38 (#4063) - woensdag 19 oktober 2016

Waldek zoekt Simonne op met een dubbel gevoel. Karin krijgt telefoon van een boze cliënt. Sandrine mag op Jessica rekenen als vaste babysit. Luc wil zoveel mogelijk bij Rosa zijn. Renée en Stan leggen het bij na een kleine ruzie.

Aflevering 39 (#4064) - donderdag 20 oktober 2016

Frank heeft het moeilijk. Peter en Femke gaan naar de gynaecoloog en Nancy is duidelijk nieuwsgierig naar het geslacht van de baby. Ann vertelt Judith wat meer over haar verleden met Ruben.

Aflevering 40 (#4065) - vrijdag 21 oktober 2016

Rosa krijgt een onaangenaam telefoontje en vindt speciale post in haar brievenbus. Karin veegt Peter de mantel uit, maar hij komt verrassend uit de hoek. Judith wil een gesprek met haar zoon. Zal Julia de vraag van Waldek inwilligen?